Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější otázky, které od našich zákazníků dostáváme.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Naše zákaznické oddělení je tu pro Vás!
Volejte na tel 810 100 500 (cena hovoru dle Vašeho tarifu)
Napište nám email na: info@narodnipokladnice.cz

Na zákaznickém oddělení máme skvělý tým, který udělá, co Vám na očích vidí. Ovšem i oni mají jen jedny ruce a jedny uši. Vaše požadavky se snaží vyřizovat co možná nejrychleji, obvykle do 3 pracovních dnů. Aby svou práci dělali dobře a zodpovědně, potřebují na ni čas. Prosím dopřejte jim ho, odmění se Vám!

Společně s Vámi objednanou mincí/medailí Vám v obálce zasíláme speciální nabídky numismatického zboží. Pod natištěnou nabídkou tohoto zboží naleznete dvě složenky. Úhradou levé složenky zaplatíte kromě Vámi objednaného zboží i zálohu na zvýhodněný produkt vyobrazený na obrázku nad složenkami. Úhradou pravé složenky platíte jen produkt, který jste obdrželi. Vždy hraďte jen jednu složenku. Pokud si nevíte rady, kontaktujte naše zákaznické oddělení na tel. čísle 810 100 500.

V nabídce Národní Pokladnice najdete jednotlivé produkty, ale i kolekce. Vždy sledujte označení, které Vám napoví, o jaký typ produktu se jedná. Rozhodnete-li se pro jednotlivý produkt, pak Vám samozřejmě žádný další posílat nebudeme. Pokud si objednáte kolekci, její odběr můžete kdykoli přerušit či ukončit bez jakékoli sankce. O svém rozhodnutí však musíte informovat naše zákaznické oddělení.

Některé z našich nabízených kolekcí jsou uzavřené. Takové kolekce obsahují neměnný počet mincí/medailí. V naší nabídce najdete i kolekce otevřené. Jedná se o sbírky, které jsou postupně rozšiřovány o další numismaty. Naši kolegové Vám na vyžádání rádi zašlou seznam numismatů z kolekce, která Vás zajímá.

Národní Pokladnice v současné chvíli kamennou pobočku nemá. Objednávky přijímáme online, poštou nebo telefonicky. Některé z našich produktů si můžete zakoupit v dárkovém obchodě v Nové budově Národního muzea.

U každého produktu se doručovací lhůta liší. Rychlost dodání závisí na skladových zásobách, unikátnosti daného produktu, případně dostupnosti u našich zahraničních dodavatelů. Obvykle zboží expedujeme nejpozději do 14 dnů od přijetí objednávky. Informace o dodací lhůtě naleznete v nabídkových materiálech konkrétních produktů.

V případě ztráty složenky kontaktujte naše zákaznické oddělení. Obratem Vám zašleme novou složenku nebo číslo účtu, kam můžete platbu převést prostřednictvím bankovního převodu.

Pokud obdržené zboží z jakéhokoli důvodu nesplní Vaše očekávání, můžete jej bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit. Zboží ponechte v originálním obalu (v kapsli) a společně s dodaným příslušenstvím a fakturou jej odešlete na adresu: Národní Pokladnice s.r.o., Odnos, 223 10 Praha 023. Náklady na vrácení hradí kupující. Abychom Vám mohli poskytovat ty nejlepší služby, potřebujeme znát Váš názor. Řekněte nám proto prosím, proč zboží vracíte. Pokud jste za obdržené zboží již zaplatili, přiložte nám do balíčku také číslo účtu, na které si přejete částku za vrácené zboží připsat.

Samozřejmě! Na všechny produkty z naší nabídky poskytujeme doživotní záruku. Avšak nikdo není neomylný a může se stát, že obdržíte produkt, který Vás zkrátka neuspokojí. Objeví-li se na numismatu i přes doporučené zacházení skvrny, nezvyklé zabarvení či dokonce škrábance a rýhy, postupujte prosím stejně jako při vrácení zboží. Pamatujte prosím na to, že mince a medaile jsou velice choulostivé na působení okolních vlivů. Zacházejte s nimi proto opatrně. Bez numismatických rukavic je nevyndávejte z ochranného obalu, uchovávejte je v čistém a suchém prostředí a zabraňte tomu, aby se dotýkaly předmětů, které by mohly zapříčinit nežádoucí chemické reakce. Pokud se na numismatech objeví jakýkoli defekt, nesnažte se jej sami odstranit, radši je svěřte do péče odborníků. Abyste zamezili zklamání a následné reklamaci, doporučujeme pozorně prostudovat popis a zejména kvalitu nabízené mince ještě před odesláním objednávky. Mince nabízené v nejvyšší mincovní kvalitě ražby (PROOF) by Vám měly dorazit v perfektním stavu, zatímco mince, jejichž avizovaná kvalita je označena jako běžná (BU) ponesou znaky běžného opotřebení, neb se jedná o mince stažené z oběhu.

Ač zřídka, i tyto případy mohou nastat. Pokud Vám mince/medaile nebo jiný objednaný produkt nepřijde v avizované doručovací lhůtě, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení. Naši pracovníci Vám zašlou objednaný produkt znovu nebo objednávku zruší a pohledávku za ztracenou zásilku stornují. Pokud nás o nedoručené zásilce informovat nebudete, budeme ji považovat za doručenou a požadovat po Vás platbu. Samozřejmě nechceme, abyste platili za něco, co jste neobdrželi. Proto Vás prosíme, řekněte nám to!

V některých případech je bohužel název tiskopisu zavádějící. Věřte nám, my jsme ho nevymysleli. Zákon nám ukládá, abychom ke každé vydané faktuře vystavili dobropis. V praxi to znamená toto:

Případ 1: Objednali jste si zboží, které jste ZAPLATILI. Zboží se Vám nelíbí a pošlete ho zpátky. My vratku zaevidujeme a Vám vystavíme dobropis, na základě kterého Vám zašleme peníze za vrácené zboží zpět. Toto smysl dává.

Případ 2: Situace je úplně stejná jako v první ukázce, až na jediný rozdíl. Zboží jste NEZAPLATILI. I tak Vám ovšem zašleme dobropis, zákon nám to tak ukládá. Žádné peníze Vám však pochopitelně nezašleme a dobropis je pro Vás tak jen informativním dokumentem, dokládající proběhlou transakci.

Ať už jsou Vaše důvody ukončení odběru jakékoli, budeme je respektovat! Odběr kolekce můžete kdykoli přerušit nebo ukončit bez jakékoli sankce. O svém rozhodnutí nás prosím informujte emailem, telefonicky nebo poštou.