Přední evropský prodejce mincí a medailí

Přihlásit se

Můj účet:

810 100 500
Váš nákupní košík je prázdný

Na této stránce naleznete odpovědi na nejčastější otázky, které od našich zákazníků dostáváme.

Nenašli jste odpověď na Vaši otázku? Naše zákaznické oddělení je tu pro Vás!
Volejte na tel 810 100 500 (cena hovoru dle Vašeho tarifu)
Napište nám email na: info@narodnipokladnice.cz

Na zákaznickém oddělení máme skvělý tým, který udělá, co Vám na očích vidí. Ovšem i oni mají jen jedny ruce a jedny uši. Vaše požadavky se snaží vyřizovat co možná nejrychleji, obvykle do 3 pracovních dnů. Aby svou práci dělali dobře a zodpovědně, potřebují na ni čas. Prosím dopřejte jim ho, odmění se Vám!

Společně s objednanou mincí/medailí mi byly doručeny dvě složenky? Kterou z nich mám zaplatit?

Společně s Vámi objednanou mincí/medailí Vám v obálce zasíláme speciální nabídky numismatického zboží. Pod natištěnou nabídkou tohoto zboží naleznete dvě složenky. Úhradou levé složenky zaplatíte kromě Vámi objednaného zboží i zálohu na zvýhodněný produkt vyobrazený na obrázku nad složenkami. Úhradou pravé složenky platíte jen produkt, který jste obdrželi. Vždy hraďte jen jednu složenku. Pokud si nevíte rady, kontaktujte naše zákaznické oddělení na tel. čísle 810 100 500.

Chci si objednat jen jednotlivou minci/medaili. O žádné další zásilky nemám zájem. Mám jistotu, že mi nic dalšího nepošlete?

V nabídce Národní Pokladnice najdete jednotlivé produkty, ale i kolekce. Vždy sledujte označení, které Vám napoví, o jaký typ produktu se jedná. Rozhodnete-li se pro jednotlivý produkt, pak Vám samozřejmě žádný další posílat nebudeme. Pokud si objednáte kolekci, její odběr můžete kdykoli přerušit či ukončit bez jakékoli sankce. O svém rozhodnutí však musíte informovat naše zákaznické oddělení.

Jak poznám, kolik mincí/medailí obsahuje konkrétní kolekce?

Některé z našich nabízených kolekcí jsou uzavřené. Takové kolekce obsahují neměnný počet mincí/medailí. V naší nabídce najdete i kolekce otevřené. Jedná se o sbírky, které jsou postupně rozšiřovány o další numismaty. Naši kolegové Vám na vyžádání rádi zašlou seznam numismatů z kolekce, která Vás zajímá.

Mohu si objednávku vyzvednout osobně?

Národní Pokladnice v současné chvíli kamennou pobočku nemá. Objednávky přijímáme online, poštou nebo telefonicky. Některé z našich produktů si můžete zakoupit v dárkovém obchodě v Nové budově Národního muzea.

Kdy obdržím objednané zboží?

U každého produktu se doručovací lhůta liší. Rychlost dodání závisí na skladových zásobách, unikátnosti daného produktu, případně dostupnosti u našich zahraničních dodavatelů. Obvykle zboží expedujeme nejpozději do 14 dnů od přijetí objednávky. Informace o dodací lhůtě naleznete v nabídkových materiálech konkrétních produktů.

Ztratil/a jsem složenku k doručenému zboží. Co mám dělat?

V případě ztráty složenky kontaktujte naše zákaznické oddělení. Obratem Vám zašleme novou složenku nebo číslo účtu, kam můžete platbu převést prostřednictvím bankovního převodu.

Chci zboží vrátit. Jak mám postupovat?

Pokud obdržené zboží z jakéhokoli důvodu nesplní Vaše očekávání, můžete jej bez udání důvodu do 14 dnů od doručení vrátit. Zboží ponechte v originálním obalu (v kapsli) a společně s dodaným příslušenstvím a fakturou jej odešlete na adresu: Národní Pokladnice s.r.o., Odnos, 223 10 Praha 023. Náklady na vrácení hradí kupující. Abychom Vám mohli poskytovat ty nejlepší služby, potřebujeme znát Váš názor. Řekněte nám proto prosím, proč zboží vracíte. Pokud jste za obdržené zboží již zaplatili, přiložte nám do balíčku také číslo účtu, na které si přejete částku za vrácené zboží připsat.

Mince/medaile, kterou jste mi poslali, je poškozená. Mohu ji reklamovat?

Samozřejmě! Na všechny produkty z naší nabídky poskytujeme doživotní záruku. Avšak nikdo není neomylný a může se stát, že obdržíte produkt, který Vás zkrátka neuspokojí. Objeví-li se na numismatu i přes doporučené zacházení skvrny, nezvyklé zabarvení či dokonce škrábance a rýhy, postupujte prosím stejně jako při vrácení zboží. Pamatujte prosím na to, že mince a medaile jsou velice choulostivé na působení okolních vlivů. Zacházejte s nimi proto opatrně. Bez numismatických rukavic je nevyndávejte z ochranného obalu, uchovávejte je v čistém a suchém prostředí a zabraňte tomu, aby se dotýkaly předmětů, které by mohly zapříčinit nežádoucí chemické reakce. Pokud se na numismatech objeví jakýkoli defekt, nesnažte se jej sami odstranit, radši je svěřte do péče odborníků. Abyste zamezili zklamání a následné reklamaci, doporučujeme pozorně prostudovat popis a zejména kvalitu nabízené mince ještě před odesláním objednávky. Mince nabízené v nejvyšší mincovní kvalitě ražby (PROOF) by Vám měly dorazit v perfektním stavu, zatímco mince, jejichž avizovaná kvalita je označena jako běžná (BU) ponesou znaky běžného opotřebení, neb se jedná o mince stažené z oběhu.

Zboží, které jsem si objednal/a, mi nepřišlo, zatímco složenka ano. Co mám dělat?

Ač zřídka, i tyto případy mohou nastat. Pokud Vám mince/medaile nebo jiný objednaný produkt nepřijde v avizované doručovací lhůtě, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení. Naši pracovníci Vám zašlou objednaný produkt znovu nebo objednávku zruší a pohledávku za ztracenou zásilku stornují. Pokud nás o nedoručené zásilce informovat nebudete, budeme ji považovat za doručenou a požadovat po Vás platbu. Samozřejmě nechceme, abyste platili za něco, co jste neobdrželi. Proto Vás prosíme, řekněte nám to!

Obdržel/a jsem dobropis, co s ním?

V některých případech je bohužel název tiskopisu zavádějící. Věřte nám, my jsme ho nevymysleli. Zákon nám ukládá, abychom ke každé vydané faktuře vystavili dobropis. V praxi to znamená toto:

Případ 1: Objednali jste si zboží, které jste ZAPLATILI. Zboží se Vám nelíbí a pošlete ho zpátky. My vratku zaevidujeme a Vám vystavíme dobropis, na základě kterého Vám zašleme peníze za vrácené zboží zpět. Toto smysl dává.

Případ 2: Situace je úplně stejná jako v první ukázce, až na jediný rozdíl. Zboží jste NEZAPLATILI. I tak Vám ovšem zašleme dobropis, zákon nám to tak ukládá. Žádné peníze Vám však pochopitelně nezašleme a dobropis je pro Vás tak jen informativním dokumentem, dokládající proběhlou transakci.

Chci své sbírky ukončit/přerušit. Jak mám postupovat?

Ať už jsou Vaše důvody ukončení odběru jakékoli, budeme je respektovat! Odběr kolekce můžete kdykoli přerušit nebo ukončit bez jakékoli sankce. O svém rozhodnutí nás prosím informujte emailem, telefonicky nebo poštou.

Proč používáme jméno společnosti Národní Pokladnice?

Zvolený název nemá asociovat státní instituci. Národní Pokladnice je soukromou společností. Jsme dceřiná firma, patřící do nadnárodní skupiny Samlerhuset Group BV. Tuto skutečnost nijak nezamlčujeme, naopak o tom sami informujeme na svých webových stránkách. Název „Národní Pokladnice“ byl zvolen, aby co nejvýstižněji reflektoval skladbu nabízeného portfolia. Nabídku tvoří zejména numismaty s národní tematikou. Odtud „Národní”. „Pokladnice”, druhá část názvu, odkazuje k různým druhům numismatů, které nabízíme, tedy k mincím, medailím, bankovkám, atp.

Jsou Národní Pokladnice Šmejdi?

Veřejnost si naší společnost bohužel občasně zaměňuje s konkurencí, kterou několikrát prověřovala ČOI. Označení „Šmejdi“ bývá přisuzováno společnostem, které jednají agresivně a užívají podvodné praktiky a dopouští se nekalého jednání. Tato difamující obvinění důrazně odmítáme. Naše společnost beze zbytku dodržuje veškeré platné zákony ČR a ke svým zákazníkům přistupuje s individuální péčí. Na trhu působíme od roku 2008. Součástí naší kanceláře je interní zákaznické centrum, které reaguje na zákaznické podněty v co možná nejrychlejším čase. Zákaznické oddělení úzce spolupracuje s oddělením marketingu, které následně reflektuje zákaznickou zpětnou vazbu a upravuje nabídkové materiály do podoby, která je uživatelsky přívětivá.

Posílá Národní Pokladnice nevyžádané zásilky?

V našem portfoliu se nachází samostatné produkty, ale i sady a kolekce s postupným doručováním. Společnost vždy, jasně a viditelně informuje příjemce prezentačních materiálů, zda se jedná o samostatný produkt, sadu či kolekci. Dodržujeme veškerá nařízení vycházející z české legislativy, tedy i velikost písma, jež o výše zmíněném faktu příjemce sdělení informuje. Pokud je nabízený produkt součástí sady či kolekce, čítající více než jeden kus, je příjemci tato informace jasně prezentována. Stejně tak je příjemce sdělení informován o ceně dalších produktů v sadě/kolekci, frekvenci zásilek a o dalších významných skutečnostech, které mohou ovlivnit jeho nákupní rozhodnutí. Příjemce je též viditelně informován o tom, že pokud se rozhodne produkt bez udání důvodu vrátit, může tak učinit do 14 dnů od doručení zásilky. Sbírání sady/kolekce může samozřejmě bez udání důvodu kdykoli ukončit nebo přerušit.

Používáme metody nevyžádané komunikace, zasíláme nevyžádanou poštu?

Společnost s údaji zákazníků operuje v rámci platného zákona o GDPR. Zákazník se sám volitelně rozhoduje, zda nám poskytne souhlas pro užití jeho údajů pro účely marketingové komunikace a zasílání nabídek. Pokud se zákazník rozhodne, že nadále o nabídky Národní Pokladnice nestojí, neprodleně po tom, co společnost o svém rozhodnutí informuje, jsou jeho údaje z klientské databáze odstraněny.

Jaká je hodna mincí a medailí, které Národní Pokladnice prodává?

Národní Pokladnice nabízí svým klientům rozmanitou nabídku numismatů od vzácných historických mincí, produktů z Fairmined zlata, numismaty z nabídky prestižních světových mincoven až po naše vlastní pamětní ražby. Právě pamětní ražby činí největší část z našeho portfolia. V terminologii Národní Pokladnice naleznete termíny jako investice či investiční pouze u produktů, které jsou k tomuto účelu předurčeny, např. u Bullion coins. Důvodem absence výše uvedené terminologie je fakt, že nově ražené numismaty svou hodnotu získávají časem a jejich sběratelskou hodnotu určuje krom mnohých proměnných také poptávka a dějinné události.

Společnosti skupiny Samlerhuset BV

Upravit nastavení souborů cookie můžete kliknutím na tento odkaz.